PNG_shared-service-desk_delenDe servicedesk-oplossing van nu

De Shared Servicedesk is een servicedesk buiten de deur bij OGD op locatie, die u deelt met andere organisaties. Wij ondersteunen in totaal meer van 35.000 eindgebruikers. Doordat er in vaste klantteams en oplosgroepen met hoogopgeleide medewerkers wordt gewerkt, zijn wij in staat u passende ondersteuning en persoonlijke service te bieden.

 PNG_call-driven_telefoonBereikbaarheid boven alles

Bereikbaarheid staat bij ons op de eerste plaats en wij streven continu naar voor uw eindgebruikers bekende stemmen aan de telefoon. De grote hoeveelheid calls die op de Shared Servicedesk worden opgelost zorgen ervoor dat u profiteert van alle kennis die wij in huis hebben. Als resultaat worden uw ict-eindgebruikers nog sneller en prettiger geholpen.

openingstijden-prijzenOpeningstijden en prijzen

De Shared Servicedesk biedt u ondersteuning op werkdagen van 07:00 tot 17:00, s’avonds van 17.00 tot 24.00 uur en/of in het weekend. U kunt zelf bepalen of u per call of een vast bedrag per maand betaalt. Heeft u speciale wensen? Maak ze gerust kenbaar.

Onze tevreden klanten

Maarten van der Kleij

Bespreek uw vragen direct:

Maarten van der Kleij
Hoofd Shared Servicedesk
088 6500 000