Servicedesk

OGD helpt wanneer u snel op zoek bent naar bezetting voor uw servicedesk. Tijdelijke bezetting in geval van ziekte bijvoorbeeld, maar ook vaste invulling van uw servicedesk is mogelijk. We leveren zowel eerstelijns als tweedelijns bezetting en kunnen zeer snel schakelen. Vaak heeft u uw OGD’er al de volgende dag in huis. 

Al onze medewerkers hebben een hbo- of universitaire achtergrond. Op technisch vlak krijgen ze intensieve trainingen in Microsoft (waaronder Windows 8), Novell, Citrix, Cisco en Linux. Maar sociale vaardigheden vinden we net zo belangrijk. Helder kunnen communiceren, behulpzaamheid en betrokkenheid en een oplossingsgerichte mentaliteit staan op de eerste plaats. Bovendien zijn onze helpdeskmedewerkers bekend met servicemanagementtool TOPdesk en gewend te werken volgens de ITIL V3-methodiek.

Wanneer kunt u inhuren?

Iedere organisatie kan af en toe wel wat extra inzet gebruiken. Dat geldt ook voor de ict-afdeling. Hoe vangt u plotselinge ziekte binnen uw helpdesk bijvoorbeeld op? Vervanging bij ziekte is slechts één van de mogelijke redenen om een extra bezetting van OGD in te huren.

Vervanging: Bent u op zoek naar tijdelijke vervangers voor uw eigen helpdeskmedewerkers? Bijvoorbeeld omdat deze ziek zijn, of omdat er medewerkers stoppen met werken en u nog geen vaste vervanging heeft? Wij zetten snel extra ict’ers in en vullen de gaten in uw bezetting gemakkelijk op.

Grote wijziging: Wanneer u een grote wijziging doorvoert in uw ict kan dat leiden tot extra druk op de helpdesk. Deze kan dan wel wat tijdelijke versterkingen gebruiken. In extra drukke tijden verlicht OGD de druk op uw helpdesk.

Coördinatie: Naast bezetting van de helpdesk kunt u ook bij OGD terecht voor ervaren coördinatoren die de helpdesk op basis van ITIL V3 een duidelijk gezicht geven binnen de organisatie. Uit ervaring blijkt dat dankzij een gestroomlijnde helpdesk de ict-afdelingen binnen organisaties in hun geheel beter worden gewaardeerd. Naast de fulltime coördinator kunt u bovendien nog altijd snel en gemakkelijk extra bezetting inschakelen.

Aanvraagformulier

U kunt hier geheel vrijblijvend direct een aanvraag plaatsen voor de inzet van een servicedeskmedewerker. U kunt ons ook bellen op 088 65 00 000 of mailen op info@ogd.nl.

Uw aanvraag
 
 
 
 
Uw gegevens
 
 
 
 
 
 

Bij OGD werken we uitsluitend met hoogopgeleide, gemotiveerde ict’ers. Onze medewerkers krijgen een kick van het oplossen van complexe problemen en zien een leuke uitdaging in het voorkomen ervan. Ook wanneer ze slechts tijdelijk bij u inspringen doen ze net dat beetje meer om het verschil te maken. Vaak ervaart u de voordelen van hun werkzaamheden ook nadat uw eigen medewerker het werk weer heeft overgenomen.

Communicatieve vaardigheden zijn net zo belangrijk als de technische kennis. Onze helpdeskmedewerkers weten hoe belangrijk het is om de klant vriendelijk en helder te woord te staan. Als servicedesk zijn zij het eerste contactpunt bij vragen of problemen. Onze medewerkers lossen het probleem zo veel mogelijk zelf op en blijven het centrale aanspreekpunt, ook wanneer ze de vraag doorspelen naar bijvoorbeeld de tweede lijn.

Kennis en ervaring

Met helpbeskbezetting of -coördinatie van OGD haalt u een schat aan ervaring in huis. Servicedesks zitten ons in het bloed, we helpen onze klanten er al ruim twintig jaar mee. Hierdoor zijn we bekend met vrijwel alle technieken en beschikken we over een groot kennisnetwerk dat de helpdesk ondersteunt in de werkzaamheden.

Kennisdeling staat centraal binnen OGD. Onze medewerkers volgen opleidingen en certificeringstrajecten en houden zo het kennisniveau hoog. Ze helpen elkaar door het geven van cursussen, workshops en lezingen. Dankzij Coconut, ons sociale intranet, vinden ze elkaar razendsnel om problemen of vragen zo samen op te lossen. Wanneer u een helpdeskmedewerker van OGD inhuurt, profiteert u niet alleen direct van zijn individuele expertise maar ook van alle kennis en ervaring die OGD als organisatie rijk is.

Daarnaast zijn onze helpdeskmedewerkers bekend met de helpdeskmethodieken van ITIL V3 en gewend om alle kennis te borgen met servicemanagementsoftware zoals TOPdesk, de marktleider in de Benelux. De eerste versies van TOPdesk hebben wij begin jaren negentig zelf ontwikkeld.

Flexibel inzetbaar

Snel schakelen is voor ons geen enkel probleem. Vaak heeft u al de volgende dag bezetting voor uw helpdesk inhuis. Dat is wel zo handig als er plotseling iemand ziek is. Ook inzet in de avonduren of het weekend is geen enkel probleem. Wij werken met een ruime pool van helpdeskmedewerkers, waardoor er vrijwel altijd iemand direct beschikbaar is. Ook bezetting voor langere termijn of vaste invulling zijn geen probleem, zowel fulltime als parttime. Flexibel omgaan met uw wisselende vraag naar bezetting is onze specialiteit.

Gunstige tarieven

Onze helpdeskmedewerkers zijn hoogopgeleid, zowel technisch als communicatief uitstekend en uiterst flexibel inzetbaar. Allemaal goede redenen om voor OGD te kiezen. Maar onze tarieven zijn al een reden op zich. U heeft al zo’n slimme OGD’er in huis vanaf slechts €29,50 per uur.

contact

Bart Hagen Business unit manager Servicemanagement088 65 00 000

alle velden zijn verplicht