Campagnesite OGD in de race om Werf& Awards

Onze campagnesite jebaanismeerdanwerk.nl werd in januari gelanceerd, en gooit sindsdien hoge ogen. Het levert niet alleen heel veel goede sollicitanten op, er wordt ook met interesse naar gekeken vanuit de arbeidsmarktcommunicatiesector. Zo ontvingen we eerder een lovende recensie van ‘professioneel bemoeial’ Bas van de Haterd. Deze week werd bekend dat de website in de race is om de Werf& Award in de categorie Arbeidsmarktcommunicatie.

“Onze doelgroep krijg je alleen in beweging echt iets te bieden hebt. Als je anders bent dan de concurrenten. Nu zijn wij gelukkig ook anders, qua cultuur, werkwijze, sfeer en faciliteiten”, aldus Laurens van Leuven, Hoofd Werving bij OGD. Na iets meer dan 2 maanden heeft de campagnesite al 12.000 unieke bezoekers gehad, die samen ruim 3.000 vacatures hebben gegenereerd en bekeken. Alleen al op Facebook is een uniek bereik gegenereerd van meer dan 140.000 gebruikers. In totaal zijn de online advertenties ruim 5,5 miljoen keer vertoond op Facebook, Display, YouTube en LinkedIn.

De Werf& Awards worden op donderdag 11 mei uitgereikt in Amersfoort.