Business Intelligence

OGD Intelligence Center

Verschillende ict-databronnen uitlezen, verbanden leggen en rapporteren. Het is een tijdrovende en foutgevoelige aangelegenheid. Daarnaast biedt het lang niet altijd de inzichten die nodig zijn om onze ict-diensten en processen effectief te kunnen sturen. Bent u op zoek naar een rapportageplatform voor het verkrijgen van business intelligence uit servicemanagementdata? Dan is het OGD Intelligence Center iets voor u.

Uw ITSM-performance in één oogopslag

Het OGD Intelligence Center is een rapportageplatform dat draait op TOPdesk en ITSM-data ontsluit en inzichtelijk maakt. Het biedt u betere inzichten in uw ict-ondersteuning, maakt effectief sturen van ict-diensten en processen mogelijk en stelt u in staat de gemaakte keuzes te valideren.

PNG_metertjeEen compleet pakket aan ITSM-rapportages

Direct inzicht in al uw KPI’s en de onderliggende afhankelijkheden? Het OGD Intelligence Center biedt u een compleet pakket aan ITSM-rapportages. Het bevat standaardrapportages over de processen meldingenbeheer, aanvragenbeheer en wijzigingsbeheer. Het pakket is uit te breiden met verschillende bronnen en rapporten, zoals telefonie en CMDB.

 

PNG_service-management-advies_kennis-delen24/7 inzicht in uw ITSM data

Met 24/7-beschikbaarheid op een unieke klant-url wordt het OGD Intelligence Center dagelijks geüpdatet met actuele gegevens uit TOPdesk en andere databronnen.

 

PNG_service-management-advies_praktischMakkelijk aan te passen naar uw wensen

Wilt u bronnen of extra rapporten toevoegen? Geen probleem voor OGD: maatwerk is onze specialiteit.

Waarom kiezen voor het OGD Intelligence Center?

Kwalitatief de juiste keuze

In totaal maakt OGD ict-diensten ruim 100.000 eindgebruikers van ruim 100 verschillende klanten dagelijks blij met ict-ondersteuning. In 25 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot expert op het gebied van servicemanagement.

Wij begrijpen uw uitdagingen

Zwakheden detecteren, bijsturen, verbeteren en continu rapporteren over de kwaliteit van onze ict-dienstverlening is wat ons succesvol maakt. Als geen ander begrijpt OGD hoe belangrijk betrouwbare, tijdbesparende, 24/7 beschikbare rapportages zijn. En nog belangrijker: welke inzichten rapportages moeten kunnen bieden.

Strategisch partner van TOPdesk

TOPdesk werd in 1997 ontvlochten uit OGD ict-diensten en vervolgde internationaal haar groeipad. Op de Nederlandse markt werken OGD ict-diensten en TOPdesk tot op de dag van vandaag samen als strategische partners en wisselen kennis en expertise uit.

 

Bespreek uw vragen direct:

Wouter Gielen
Hoofd Business Intelligence
088 65 32 900