OGD Intelligence Center

Verschillende ict-databronnen uitlezen, verbanden leggen en rapporteren. Het is een tijdrovend en foutgevoelig proces. Daarnaast biedt het lang niet altijd de inzichten die nodig zijn om ict-diensten en processen effectief te sturen. Ben je op zoek naar een rapportageplatform voor het verkrijgen van business intelligence uit servicemanagementdata? Dan is het OGD Intelligence Center iets voor jou.

Jouw ITSM-performance in één oogopslag

Het OGD Intelligence Center is een rapportageplatform dat draait op TOPdesk. Het ontsluit ITSM-data en maakt deze inzichtelijk. Het biedt je een beter inzicht in jouw ict-ondersteuning, maakt effectief sturen van ict-diensten en processen mogelijk en stelt je in staat de gemaakte keuzes te valideren.

PNG_metertjeEen compleet pakket aan ITSM-rapportages

Direct inzicht in alle KPI’s en de onderliggende afhankelijkheden? Het OGD Intelligence Center biedt je een compleet pakket aan ITSM-rapportages. Het bevat standaardrapportages over de processen meldingenbeheer, aanvragenbeheer en wijzigingsbeheer. Het pakket is uit te breiden met verschillende bronnen en rapporten, zoals telefonie en CMDB.

 

PNG_service-management-advies_kennis-delen24/7 inzicht in jouw ITSM-data

Met 24/7-beschikbaarheid op een unieke klant-url wordt het OGD Intelligence Center dagelijks geüpdatet met actuele gegevens uit TOPdesk en andere databronnen.

 

PNG_service-management-advies_praktischMakkelijk aan te passen aan jouw wensen

Wil je bronnen of extra rapporten toevoegen? Geen probleem: maatwerk is onze specialiteit.

Waarom kiezen voor het OGD Intelligence Center?

Kwalitatief de juiste keuze

We bieden je uitstekende kwaliteit. In totaal maakt OGD dagelijks ruim 100.000 eindgebruikers blij met ict-ondersteuning. In 25 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot expert op het gebied van servicemanagement.

Wij begrijpen jouw uitdagingen

Zwakheden detecteren, bijsturen, verbeteren en continu rapporteren over de kwaliteit van onze ict-dienstverlening is wat ons succesvol maakt. Als geen ander begrijpt OGD hoe belangrijk betrouwbare, tijdbesparende, 24/7 beschikbare rapportages zijn. En nog belangrijker: we weten welke inzichten rapportages moeten bieden.

Strategisch partner van TOPdesk

TOPdesk werd in 1997 ontvlochten uit OGD ict-diensten en vervolgde internationaal haar groeipad. Op de Nederlandse markt werken OGD en TOPdesk tot op de dag van vandaag samen als strategisch partners en wisselen zij kennis en expertise uit.

 

Bespreek je vragen direct

Stel je vraag

Jouw contactpersoon

Neem zelf direct contact met me op.

Wouter Gielen
Hoofd Business Intelligence
088 65 32 900