Business Intelligence

OGD Intelligence Center

Verschillende ict-databronnen uitlezen, verbanden leggen en rapporteren. Het is een tijdrovende en foutgevoelige aangelegenheid. Daarnaast biedt het lang niet altijd de inzichten die nodig zijn om onze ict-diensten en processen effectief te kunnen sturen. Bent u op zoek naar een rapportageplatform voor het verkrijgen van business intelligence uit servicemanagementdata? Dan is het OGD Intelligence Center iets voor u.

Uw ITSM-performance in één oogopslag

Het OGD Intelligence Center is een rapportageplatform dat draait op TOPdesk en ITSM-data ontsluit en inzichtelijk maakt. Het biedt u betere inzichten in uw ict-ondersteuning, maakt effectief sturen van ict-diensten en processen mogelijk en stelt u in staat de gemaakte keuzes te valideren.

PNG_metertjeEen compleet pakket aan ITSM-rapportages

Direct inzicht in al uw KPI’s en de onderliggende afhankelijkheden? Het OGD Intelligence Center biedt u een compleet pakket aan ITSM-rapportages. Het bevat standaardrapportages over de processen meldingenbeheer, aanvragenbeheer en wijzigingsbeheer. Het pakket is uit te breiden met verschillende bronnen en rapporten, zoals telefonie en CMDB.

 

PNG_service-management-advies_kennis-delen24/7 inzicht in uw ITSM data

Met 24/7-beschikbaarheid op een unieke klant-url wordt het OGD Intelligence Center dagelijks geüpdatet met actuele gegevens uit TOPdesk en andere databronnen.

 

PNG_service-management-advies_praktischMakkelijk aan te passen naar uw wensen

Wilt u bronnen of extra rapporten toevoegen? Geen probleem voor OGD: maatwerk is onze specialiteit.

Waarom kiezen voor het OGD Intelligence Center?

Kwalitatief de juiste keuze

In totaal maakt OGD ict-diensten ruim 100.000 eindgebruikers van ruim 100 verschillende klanten dagelijks blij met ict-ondersteuning. In 25 jaar tijd hebben wij ons ontwikkeld tot expert op het gebied van servicemanagement.

Wij begrijpen uw uitdagingen

Zwakheden detecteren, bijsturen, verbeteren en continu rapporteren over de kwaliteit van onze ict-dienstverlening is wat ons succesvol maakt. Als geen ander begrijpt OGD hoe belangrijk betrouwbare, tijdbesparende, 24/7 beschikbare rapportages zijn. En nog belangrijker: welke inzichten rapportages moeten kunnen bieden.

Strategisch partner van TOPdesk

TOPdesk werd in 1997 ontvlochten uit OGD ict-diensten en vervolgde internationaal haar groeipad. Op de Nederlandse markt werken OGD ict-diensten en TOPdesk tot op de dag van vandaag samen als strategische partners en wisselen kennis en expertise uit.

 

Bespreek uw vragen direct

Stel uw vraag

Uw contactpersoon

Neem zelf direct contact op met mij op.

Wouter Gielen
Hoofd Business Intelligence
088 65 32 900