Eindgebruikersondersteuning

Servicedesk uitbesteden?

De servicedesk is het centrale contactpunt binnen uw ict-organisatie. Er worden problemen geregistreerd, opgelost en geëscaleerd, maar ook autorisaties verleend en ict-gerelateerde bestellingen aangenomen. Kortom, een afdeling waar heel veel gebeurt. Daarom is uitbesteden vaak een lastige keuze. Welke vorm past het beste bij u? En hoe houdt u de regie? Wij helpen u graag deze vragen te beantwoorden.

PNG_service-desk_100procentDe OGD servicedesk: kwalitatief de juiste keuze

Onze servicedesks leveren ondersteuning van hoge kwaliteit aan eindgebruikers. Met slimme, gedreven en gepassioneerde medewerkers zijn wij in staat om meer dan 80% van de incidenten binnen de eerste lijn op te lossen. Dit leverde OGD meerdere keren een 100% klanttevredenheidsscore op het gebied van End User Management op in Giarte’s Outsourcing Performance.

PNG_servicedesk_keuzesEen servicedesk zoals u dat wilt

Ruim 47.000 gebruikers van meer dan 131 organisaties worden in hun dagelijkse werkzaamheden ondersteund door een OGD- servicedesk. Op locatie of buiten de deur? Weekenden, 24/7 of alleen ondersteuning buiten kantooruren? Bij ons bent u degene die bepaalt wat het beste bij u past.

Welke vorm past er bij u?

Shared Servicedesk

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD en deelt deze servicedesk met andere klanten.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel
    veel voor weinig
Meer informatie

Exclusieve Servicedesk

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD en wij bieden uw organisatie een eigen servicedeskteam bij OGD.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel:
    extra persoonlijk
Meer informatie

Servicedesk op locatie

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD, maar deze blijft binnen uw eigen organisatie.
  • Locatie
    bij u op kantoor
  • Openingstijden
    door u te bepalen
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend, 24/7
  • Voordeel:
    altijd dichtbij
Meer informatie

Onze tevreden klanten met ieder een andere servicedesk

Bespreek uw vragen direct

Stel uw vraag

Uw contactpersoon

Neem zelf direct contact op met mij op.

Maarten van der Kleij
Business team manager Operations
088 65 00 000