Eindgebruikersondersteuning

Servicedesk uitbesteden?

De servicedesk is het centrale contactpunt binnen uw ict-organisatie. Er worden problemen geregistreerd, opgelost en geëscaleerd, maar ook autorisaties verleend en ict-gerelateerde bestellingen aangenomen. Kortom, een afdeling waar heel veel gebeurt. Daarom is uitbesteden vaak een lastige keuze. Welke vorm past het beste bij u? En hoe houdt u de regie? Wij helpen u graag deze vragen te beantwoorden.

PNG_service-desk_100procentDe OGD servicedesk: kwalitatief de juiste keuze

Onze servicedesks leveren ondersteuning van hoge kwaliteit aan eindgebruikers. Met slimme, gedreven en gepassioneerde medewerkers zijn wij in staat om meer dan 80% van de incidenten binnen de eerste lijn op te lossen. Dit leverde OGD meerdere keren een 100% klanttevredenheidsscore op het gebied van End User Management op in Giarte’s Outsourcing Performance.

PNG_servicedesk_keuzesEen servicedesk zoals u dat wilt

Ruim 47.000 gebruikers van meer dan 131 organisaties worden in hun dagelijkse werkzaamheden ondersteund door een OGD- servicedesk. Op locatie of buiten de deur? Weekenden, 24/7 of alleen ondersteuning buiten kantooruren? Bij ons bent u degene die bepaalt wat het beste bij u past.

Welke vorm past er bij u?

Shared Servicedesk

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD en deelt deze servicedesk met andere klanten.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel
    veel voor weinig
Meer informatie

Exclusieve Servicedesk

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD en wij bieden uw organisatie een eigen servicedeskteam bij OGD.
  • Locatie
    bij OGD
  • Openingstijden
    24/7
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend
  • Voordeel:
    extra persoonlijk
Meer informatie

Servicedesk op locatie

  • Het concept
    U besteedt uw servicedesk uit aan OGD, maar deze blijft binnen uw eigen organisatie.
  • Locatie
    bij u op kantoor
  • Openingstijden
    door u te bepalen
  • Uitbreidingsmogelijkheden
    buiten kantooruren,
    in het weekend, 24/7
  • Voordeel:
    altijd dichtbij
Meer informatie

Onze tevreden klanten met ieder een andere servicedesk

Bespreek uw vragen direct:

Maarten van der Kleij
Business team manager Operations
088 65 00 000