Eindgebruikersondersteuning

TOPdesk-support: optimaliseer jouw servicemanagement

Voor dienstverlenende organisaties of afdelingen is een goed servicemanagementpakket essentieel. Met een goed ingerichte TOPdesk werken jouw servicedesk en expertisegroepen naadloos samen, weten klanten waar ze aan toe zijn en heb je altijd inzage in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Maar wat is ‘goed ingericht’? En kan het misschien ook beter? OGD ict-diensten biedt TOPdesk-support: de juiste ondersteuning bij uiteenlopende servicemanagement-vraagstukken. Wij helpen je graag meer uit jouw TOPdesk te halen. Daarbij besteden we ook aandacht aan jouw services, processen en organisatie.

Hoe wij je kunnen helpen Maak-kennis

We kunnen je ondersteunen met advies, applicatiebeheer en het optimaliseren van processen. Door de beste oplossingen van ITIL te combineren met jarenlange praktijkervaring bieden we een praktische basisinrichting van services, processen, organisatie en tooling. Al ruim 20 jaar leveren wij onze diensten met TOPdesk. Dagelijks maken we ruim 47.000 eindgebruikers blij met ict. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

TOPdesk-support

Advies

  • Je wilt
    technische expertise voor het oplossen van een concreet vraagstuk
  • Je ontvangt
    antwoord op jouw vraag op basis van onze ervaring en best practices
  • Het resultaat
    meteen het juiste antwoord
Meer informatie

TOPdesk-applicatiebeheer

  • Je wilt
    het beheer van jouw TOPdesk uitbesteden
  • Je ontvangt
    applicatiebeheer van OGD
  • Het resultaat
    verstoringen en vragen lossen wij direct voor je op, wijzigingen in overleg
Meer informatie

Procescoaching

  • Je wilt
    bestaande processen optimaliseren
  • Je ontvangt
    maandelijks bezoek van één van onze procescoaches
  • Het resultaat
    continue procesverbetering in kleine haalbare stappen
Meer informatie

SPOT Servicemanagementpakket

  • Je wilt
    starten met TOPdesk of meerdere TOPdesks samenvoegen
  • Je ontvangt
    de OGD-kickstart voor optimaal servicemanagement
  • Het resultaat
    volwassen servicemanagement in 3 maanden tijd
Meer informatie

SPOT Quickscan

  • Je wilt
    weten hoe jouw services, processen, organisatie en tooling ervoor staan
  • Je ontvangt
    een set concrete aanbevelingen als input voor een vervolgtraject
  • Het resultaat
    een startpunt van waaruit je verder kunt optimaliseren
Meer informatie

Onze tevreden klanten

Bespreek je vragen direct

Stel je vraag

Jouw contactpersoon

Neem zelf direct contact met me op.

Maarten van der Kleij
Manager Operations
088 65 32 777