Eindgebruikersondersteuning

TOPdesk-support: optimaliseer uw servicemanagement

Voor dienstverlenende organisaties of afdelingen is een goed servicemanagementpakket essentieel. Met een goed ingerichte TOPdesk werken uw servicedesk en expertisegroepen naadloos samen, weten uw klanten waar ze aan toe zijn en heeft u altijd inzage in de kwaliteit van uw dienstverlening. Maar wat is goed? En kan het misschien ook beter? OGD ict-diensten biedt u TOPdesk-support: de juiste ondersteuning bij uiteenlopende servicemanagement-vraagstukken. Wij helpen u graag meer uit uw TOPdesk te halen en besteden daarbij ook aandacht aan uw services, processen en organisatie.

Hoe wij u kunnen helpen Maak-kennis

Al ruim 20 jaar leveren wij onze diensten met TOPdesk en maken wij dagelijks ruim 47.000 eindgebruikers blij met ict. Onze expertise delen we graag. Zo hebben wij de beste oplossingen van ITIL met onze jarenlange praktijkervaring gecombineerd tot een praktische basisinrichting van services, processen, organisatie en tooling. We ondersteunen onze klanten met advies, applicatiebeheer en het optimaliseren van processen. Benieuwd wat we voor u kunnen betekenen?

TOPdesk-support

Advies

  • U wilt
    technische expertise voor het oplossen van een concreet vraagstuk
  • U ontvangt
    antwoord op uw vraag op basis van onze ervaring en best practices
  • Het resultaat
    meteen het juiste antwoord
Meer informatie

TOPdesk-applicatiebeheer

  • U wilt
    het beheer van uw TOPdesk uitbesteden
  • U ontvangt
    applicatiebeheer van OGD
  • Het resultaat
    verstoringen en vragen lossen wij direct voor u op, wijzigingen in overleg
Meer informatie

Procescoaching

  • U wilt
    bestaande processen optimaliseren
  • U ontvangt
    maandelijks bezoek van één van onze procescoaches
  • Het resultaat
    continue procesverbetering in kleine haalbare stappen
Meer informatie

SPOT Servicemanagementpakket

  • U wilt
    starten met TOPdesk of meerdere TOPdesks samenvoegen
  • U ontvangt
    de OGD-kickstart voor optimaal servicemanagement
  • Het resultaat
    volwassen servicemanagement in 3 maanden tijd
Meer informatie

SPOT Quickscan

  • U wilt
    weten hoe uw services, processen, organisatie en tooling ervoor staan
  • U ontvangt
    een set concrete aanbevelingen als input voor een vervolgtraject
  • Het resultaat
    een startpunt van waaruit u verder kunt optimaliseren
Meer informatie

Onze tevreden klanten

Bespreek uw vragen direct:

Maarten van der Kleij
Business team manager Operations
088 65 00 000