Servicedesk

De juiste ondersteuning voor jouw bedrijf

11ff89da-db2c-4b4f-a16b-e5ff51292558
Servicedesk 2
Offerte aanvragen

Het is natuurlijk belangrijk dat jouw eindgebruikers goed worden ondersteund. Nog belangrijker is dat je gebruikers continu goed worden geholpen. Wij richten ons op altijd de juiste ondersteuning.  Dit bereiken we met de inzet van hoogopgeleide medewerkers die snel zijn ingewerkt. Ook kunnen ze diverse werkzaamheden oppakken. Zo blijft de kwaliteit van de ondersteuning ook bij uitval gewaarborgd.

Of je nu een servicedesker inhuurt of de volledige eindgebruikersondersteuning uitbesteedt, onze medewerkers denken met je mee. Ze snappen waar jij mee bezig bent en waar je tegenaan loopt. Ze denken actief met je mee om de beste oplossing te bereiken.  

We helpen jou aan de juiste ict-ondersteuning. Je hebt geen zorgen meer over werving en selectie of de roulatie op de servicedesk. Zo kun jij je volledige focussen op je core-business. 

Uitdagingen

Dit hebben we geleerd vanuit onze ervaring

11ff89da-db2c-4b4f-a16b-e5ff51292558
Onze oplossing.

Mijn gebruikers hebben op flexibele tijden ondersteuning nodig

Een flexibele bereikbaarheid van de servicedesk is voor jou het belangrijkst. Bijvoorbeeld omdat niet elke medewerker evenveel ondersteuning nodig heeft. Of omdat je mensen op wisselende tijden behoefte hebben aan hulp. Dan past een Servicedesk op Afstand bij jou. Deze servicedesk zit intern bij OGD en ondersteunt jouw gebruikers op afstand wanneer dat zij dit nodig hebben. Zo weet je zeker dat problemen niet blijven liggen en dat de kwaliteit van de ondersteuning is geborgd.

Contact >
Onze oplossing.

Ik heb bedrijfsspecifieke applicaties die ook ondersteund moeten worden

Je wilt een servicedesk met de juiste kennis om jouw organisatie te ondersteunen. Jullie hebben specifieke applicaties die nu niet voldoende worden ondersteund. Jouw bedrijf heeft op dit moment bijvoorbeeld niet de juiste medewerkers in huis om de servicedesk goed te laten draaien. Je hebt het liefst een servicedesk op je eigen locatie, zodat deze jouw organisatie door en door kent. Zo is de ondersteuning aangepast op jouw processen en bedrijfscultuur. Een Servicedesk op Locatie is dan ideaal.

Contact >
Onze oplossing.

Mijn servicedesk komt capaciteit te kort

Je servicedesk heeft het altijd druk. Met moeite bied je de juiste ondersteuning aan jouw gebruikers. Soms lukt dit niet, bijvoorbeeld gedurende piekperiodes of bij ziekte en verlof. Je hebt dus behoefte aan extra ondersteuning. Die bieden wij in de vorm van servicedeskers en werkplekbeheerders. Zij zijn hoogopgeleid, snel ingewerkt en kunnen gemakkelijk wisselen van taak.

Contact >
Mijn gebruikers hebben op flexibele tijden ondersteuning nodig
Onze oplossing.

Mijn gebruikers hebben op flexibele tijden ondersteuning nodig

Een flexibele bereikbaarheid van de servicedesk is voor jou het belangrijkst. Bijvoorbeeld omdat niet elke medewerker evenveel ondersteuning nodig heeft. Of omdat je mensen op wisselende tijden behoefte hebben aan hulp. Dan past een Servicedesk op Afstand bij jou. Deze servicedesk zit intern bij OGD en ondersteunt jouw gebruikers op afstand wanneer dat zij dit nodig hebben. Zo weet je zeker dat problemen niet blijven liggen en dat de kwaliteit van de ondersteuning is geborgd.

Ik heb bedrijfsspecifieke applicaties die ook ondersteund moeten worden
Onze oplossing.

Ik heb bedrijfsspecifieke applicaties die ook ondersteund moeten worden

Je wilt een servicedesk met de juiste kennis om jouw organisatie te ondersteunen. Jullie hebben specifieke applicaties die nu niet voldoende worden ondersteund. Jouw bedrijf heeft op dit moment bijvoorbeeld niet de juiste medewerkers in huis om de servicedesk goed te laten draaien. Je hebt het liefst een servicedesk op je eigen locatie, zodat deze jouw organisatie door en door kent. Zo is de ondersteuning aangepast op jouw processen en bedrijfscultuur. Een Servicedesk op Locatie is dan ideaal.

Mijn servicedesk komt capaciteit te kort
Onze oplossing.

Mijn servicedesk komt capaciteit te kort

Je servicedesk heeft het altijd druk. Met moeite bied je de juiste ondersteuning aan jouw gebruikers. Soms lukt dit niet, bijvoorbeeld gedurende piekperiodes of bij ziekte en verlof. Je hebt dus behoefte aan extra ondersteuning. Die bieden wij in de vorm van servicedeskers en werkplekbeheerders. Zij zijn hoogopgeleid, snel ingewerkt en kunnen gemakkelijk wisselen van taak.

aadd9a78-d0a4-4507-bffb-6169cfe56376

.Certificaten

aadd9a78-d0a4-4507-bffb-6169cfe56376