ITSM in 2021:
veranderingen, kansen en uitdagingen

Webinar
  • Header inschrijfpagina
On demand
webinar
45
minuten
Thema
ITSM

De coronacrisis vraagt organisaties om agile en proactief te werk te gaan. Dit zorgt voor veranderingen, kansen én uitdagingen, ook bij it-servicemanagement (ITSM).

Een voorbeeld: organisaties nemen ITSM steeds meer zelf in de hand. Ondertussen is de servicegerichtheid van ict nu belangrijker dan ooit, met het werken en consumeren op afstand. Dit is een van de veranderingen die John Latour, ITSM-consultant bij OGD, tegenkomt. In deze webinar bespreekt John samen met Ted de Vries veranderingen als bovenstaand voorbeeld. Hij geeft zijn visie op ITSM in 2021 en gaat in op de huidige veranderingen, kansen en uitdagingen.

In deze webinar komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • de nieuwe manier waarop steeds meer organisaties invulling geven aan ITSM;
  • het bieden van waarde aan klanten en bedrijven dankzij het zelf verzorgen van ITSM;
  • het belang van agile werken voor it-servicemanagement.

Woon deze webinar bij en ontvang praktische tips en een stapsgewijze aanpak voor een ijzersterke ITSM-dienstverlening in 2021.

Jouw hosts:

Ted               JOhn

Ted de Vries        John Latour

Vul hier je gegevens in