ogd.
ervaring

Header erv mobile-1

ogd.
ervaring

Bied je medewerkers de beste technische ondersteuning, zodat zij maximaal vooruit kunnen in hun werk. Of zij nu een technisch probleem hebben of alles uit hun ict-omgeving willen halen: wij helpen hen snel en effectief. Met trainingen en adoptietrajecten ontwikkelen zij zich verder. Onze ondersteuning geeft een bewezen toename in effectiviteit en werkplezier. Zo bereikt jouw organisatie doelen sneller en beter, stijgt de medewerkerstevredenheid en komen je mensen makkelijker tot innovatie.

.Uniek aan onze aanpak.

We zetten jouw medewerkers en hun beleving centraal. In de vorm van ‘experience level agreements' XLA’s maken we samen afspraken over de gewenste beleving van onze dienstverlening. Hoe tevreden zijn jouw medewerkers wanneer zij de ict-oplossingen gebruiken en sluiten deze aan bij hun behoeften? We maken onszelf graag overbodig door je mensen zo blij en zelfredzaam mogelijk te maken. Hebben zij ons toch nodig? Dan staan we altijd voor ze klaar.

Onze empathische servicedesk werkt met jouw mensen snel naar de oplossing toe. We zetten ons in om tickets direct af te handelen, zodat medewerkers gelijk weer door kunnen. En met flexibele werkplekondersteuning helpen we hen face-to-face. We lopen langs op de werkplekken, maken een inloopbalie of bieden een VIP-service voor specifieke medewerkersgroepen.

Adoptietrajecten en trainingen maken we voor je op maat. We stemmen deze af op jouw organisatie en je medewerkers: wat is de context, hoe werken zij graag en wat willen ze leren? We bieden een groot scala aan soft- en hardskill trainingen. In adoptietrajecten besteden we veel aandacht aan de bereidheid van medewerkers om de nieuwe werkwijze op te pakken. Het liefst al bij de start van een project: we maken hen eigenaar van de verandering, beantwoorden vragen en geven hen informatie, training en invloed. Zo ervaren zij meer grip en motivatie om de verandering aan te gaan.

Bied je medewerkers de beste technische ondersteuning, zodat zij maximaal vooruit kunnen in hun werk. Of zij nu een technisch probleem hebben of alles uit hun ict-omgeving willen halen: wij helpen hen snel en effectief. Met trainingen en adoptietrajecten ontwikkelen zij zich verder. Onze ondersteuning geeft een bewezen toename in effectiviteit en werkplezier. Zo bereikt jouw organisatie doelen sneller en beter, stijgt de medewerkerstevredenheid en komen je mensen makkelijker tot innovatie.

.Uniek aan onze aanpak.

We zetten jouw medewerkers en hun beleving centraal. In de vorm van ‘experience level agreements' XLA’s maken we samen afspraken over de gewenste beleving van onze dienstverlening. Hoe tevreden zijn jouw medewerkers wanneer zij de ict-oplossingen gebruiken en sluiten deze aan bij hun behoeften? We maken onszelf graag overbodig door je mensen zo blij en zelfredzaam mogelijk te maken. Hebben zij ons toch nodig? Dan staan we altijd voor ze klaar.

Onze empathische servicedesk werkt met jouw mensen snel naar de oplossing toe. We zetten ons in om tickets direct af te handelen, zodat medewerkers gelijk weer door kunnen. En met flexibele werkplekondersteuning helpen we hen face-to-face. We lopen langs op de werkplekken, maken een inloopbalie of bieden een VIP-service voor specifieke medewerkersgroepen.

Adoptietrajecten en trainingen maken we voor je op maat. We stemmen deze af op jouw organisatie en je medewerkers: wat is de context, hoe werken zij graag en wat willen ze leren? We bieden een groot scala aan soft- en hardskill trainingen. In adoptietrajecten besteden we veel aandacht aan de bereidheid van medewerkers om de nieuwe werkwijze op te pakken. Het liefst al bij de start van een project: we maken hen eigenaar van de verandering, beantwoorden vragen en geven hen informatie, training en invloed. Zo ervaren zij meer grip en motivatie om de verandering aan te gaan.

11ff89da-db2c-4b4f-a16b-e5ff51292558

De voordelen van

.ervaring

  • De beleving van jouw medewerkers centraal
  • Empathische ondersteuning
  • Oplossingsgericht
  • Servicedesk, trainingen en adoptie op maat

.Deze klanten gingen je voor

Case Overheid

TOPdesk-beheer voor tijdswinst en grip

OGD heeft het TOPdesk-beheer voor Rijkswaterstaat overgenomen. Dit leidde tot een snellere afhandeling van standaardvragen, meer grip op data, tijdswinst en tevreden medewerkers.

Button lees meer @4x

 

Inzichten

Microsoft Secure Score: wat is het en hoe kun je het gebruiken?
Microsoft Secure Score: wat is het en hoe kun je het gebruiken?
20-jun-2024 15:21:19 5 min read
Wat jouw organisatie al kan met generatieve AI (en wat juist niet)
OGD_1123_C232227-2
Wat jouw organisatie al kan met generatieve AI (en wat juist niet)
20-jun-2024 9:52:26 6 min read
Is jouw organisatie klaar voor Microsoft 365 Copilot? | De AI-readiness checklist voor CIO’s
Is jouw organisatie klaar voor Microsoft 365 Copilot? | De AI-readiness checklist voor CIO’s
17-jun-2024 16:55:10 6 min read