Servicedeskmedewerkers

Servicedesk

De juiste ondersteuning voor jouw bedrijf

OGD WEBSITE DEMO ICT Service Desk

Continu goede ondersteuning

Het is natuurlijk belangrijk dat jouw eindgebruikers goed worden ondersteund. Nog belangrijker is dat je gebruikers continu goed worden geholpen. Wij richten ons op altijd de juiste ondersteuning.  Dit bereiken we met de inzet van hoogopgeleide medewerkers die snel zijn ingewerkt. Ook kunnen ze diverse werkzaamheden oppakken. Zo blijft de kwaliteit van de ondersteuning ook bij uitval gewaarborgd.

We denken met je mee  

Of je nu een servicedesker inhuurt of de volledige eindgebruikersondersteuning uitbesteedt, onze medewerkers denken met je mee. Ze snappen waar jij mee bezig bent en waar je tegenaan loopt. Ze denken actief met je mee om de beste oplossing te bereiken.  

Ruimte om te doen waar je goed in bent 

We helpen jou aan de juiste ict-ondersteuning. Je hebt geen zorgen meer over werving en selectie of de roulatie op de servicedesk. Zo kun jij je volledige focussen op je core-business. 

Jouw probleem

Onze oplossing

  • Mijn gebruikers hebben op flexibele tijden ondersteuning nodig

  • Ik heb bedrijfsspecifieke applicaties die ook ondersteund moeten worden

  • Mijn servicedesk komt capaciteit te kort

Een flexibele bereikbaarheid van de servicedesk is voor jou het belangrijkst. Bijvoorbeeld omdat niet elke medewerker evenveel ondersteuning nodig heeft. Of omdat je mensen op wisselende tijden behoefte hebben aan hulp. Dan past een Servicedesk op Afstand bij jou. Deze servicedesk zit intern bij OGD en ondersteunt jouw gebruikers op afstand wanneer dat zij dit nodig hebben. Zo weet je zeker dat problemen niet blijven liggen en dat de kwaliteit van de ondersteuning is geborgd.

Je wilt een servicedesk met de juiste kennis om jouw organisatie te ondersteunen. Jullie hebben specifieke applicaties die nu niet voldoende worden ondersteund. Jouw bedrijf heeft op dit moment bijvoorbeeld niet de juiste medewerkers in huis om de servicedesk goed te laten draaien. Je hebt het liefst een servicedesk op je eigen locatie, zodat deze jouw organisatie door en door kent. Zo is de ondersteuning aangepast op jouw processen en bedrijfscultuur. Een Servicedesk op Locatie is dan ideaal.

Je servicedesk heeft het altijd druk. Met moeite bied je de juiste ondersteuning aan jouw gebruikers. Soms lukt dit niet, bijvoorbeeld gedurende piekperiodes of bij ziekte en verlof. Je hebt dus behoefte aan extra ondersteuning. Die bieden wij in de vorm van servicedeskers en werkplekbeheerders. Zij zijn hoogopgeleid, snel ingewerkt en kunnen gemakkelijk wisselen van taak.

Onze servicedesk

Kies hier het juiste pakket

Servicedesk op afstand

Servicedesk op jouw locatie

Extra capaciteit

Shared servicedesk

Servicedesk op afstand

Beschikbaar wanneer jij dat wilt

  • Beschikbaar wanneer jij dat wilt
  • 24/7-support mogelijk
  • Geen werkplekken nodig voor de servicedesk
  • 30 jaar ervaring
  • Inzicht in performance en kosten
  • OGD heeft een resultaatverplichting
Servicedesk op locatie

Servicedesk op jouw locatie

We sluiten aan bij jouw werkwijze en vullen aan met best practices

  • Servicedesk in huis
  • Ingespeeld op jouw organisatie en jullie werkwijze
  • Applicatiespecifieke ondersteuning
  • Volledige ondersteuning, dus ook op de werkplek
  • Inzicht in performance en kosten
  • OGD zorgt voor inzet van de juiste medewerkers
Deta

Extra capaciteit

Extra capaciteit voor je servicedesk

  • Medewerker op niveau
  • Snel op- en afschalen
  • Duidelijke kosten
  • Parttime inzet mogelijk

Onze certificaten

bsi-iso-iec-27001-acreditation
Gold-Partner-210