Servicedesk op Afstand

Servicedesk op Afstand

Altijd beschikbaar

Onze servicedesk is 24/7 beschikbaar. Je krijgt Nederlandstalige ondersteuning op de momenten dat jij het nodig hebt. Zodat je gebruikers altijd kunnen doorwerken.

Flexibel en schaalbaar

Niet altijd evenveel support nodig? Wij zijn flexibel, dus je kunt de hoeveelheid ondersteuning makkelijk op- en afschalen.

Hoge kwaliteit

Onze servicedesk heeft een hoog oplossend vermogen. We werken procesmatig en vanuit best practices. Zo leun je op de kennis en kunde die we in onze 30 jaar ervaring hebben opgebouwd.

Jouw probleem

Onze oplossing

  • Onze ict groeit niet met de organisatie mee

  • Mijn gebruikers hebben op flexibele tijden ondersteuning nodig

  • De kennis van de servicedesk blijft niet geborgd

Er is op dit moment geen tijd of aandacht voor verbeteringen. Hierdoor sluit de servicedesk niet aan op de wisselende behoeftes van de organisatie. Je wilt eigenlijk geen omkijken meer hebben naar de servicedesk.

Door voor onze Servicedesk op Afstand te kiezen, kies je voor ontzorging. Je hoeft geen tijd meer te besteden aan het vinden van het juiste personeel en het inrichten en verbeteren van de servicedesk. Door te vertrouwen op onze best practices kun je meer energie steken in je core-business.

Een flexibele bereikbaarheid van de servicedesk is voor jou het belangrijkst. Bijvoorbeeld omdat niet elke medewerker evenveel ondersteuning nodig heeft. Of omdat je mensen op wisselende tijden behoefte hebben aan hulp. Dan past de Servicedesk op Afstand bij jou.

Deze servicedesk zit intern bij OGD en ondersteunt jouw gebruikers op afstand wanneer zij dit nodig hebben. Zo weet je zeker dat mensen direct worden geholpen en dat de kwaliteit van de ondersteuning is geborgd.

Je servicedeskmedewerkers weten hoe ze ondersteuning moeten bieden, maar hun kennis wordt onvoldoende geborgd. Het is lastig om constante kwaliteit te garanderen als de kennis verdwijnt wanneer medewerkers uitvallen of weggaan. Je wilt ict-ondersteuning die continu van goede kwaliteit is.

Dan is onze Servicedesk op Afstand een goede keuze. Zo kan jouw organisatie vertrouwen op de continuïteit van onze ondersteuning. Zonder zelf tijd kwijt te zijn aan het onderhouden van het kennisniveau van de servicedeskmedewerkers.

Onze klanten

cbr-logo2
Lidl-Logo_4C
gvb logo

Bekijk hier de video

 

"Door hun hoge niveau zorgt OGD ervoor dat de klant snel begrepen wordt"

 

Baker Tilly biedt oplossingen en advies aan ondernemers. Om meer tijd vrij te maken voor de business, hebben ze besloten om hun eigen ict-servicedesk uit te besteden aan OGD. Ze kozen voor onze Servicedesk op Afstand.