thumbnail-1

TOPdesk-support

Optimaliseer jouw servicemanagement

Voor dienstverlenende organisaties of afdelingen is een goed servicemanagementpakket essentieel. Met een goed ingerichte TOPdesk werken jouw servicedesk en expertisegroepen naadloos samen, weten klanten waar ze aan toe zijn en heb je altijd inzage in de kwaliteit van jouw dienstverlening. Maar wat is ‘goed ingericht’? En kan het misschien ook beter? OGD ict-diensten biedt TOPdesk-support: de juiste ondersteuning bij uiteenlopende servicemanagement-vraagstukken. Wij helpen je graag meer uit jouw TOPdesk te halen. Daarbij besteden we ook aandacht aan jouw services, processen en organisatie.

Hoe wij je kunnen helpen 

We kunnen je ondersteunen met advies, applicatiebeheer en het optimaliseren van processen. Door de beste oplossingen van ITIL te combineren met jarenlange praktijkervaring bieden we een praktische basisinrichting van services, processen, organisatie en tooling. Al ruim 20 jaar leveren wij onze diensten met TOPdesk. Dagelijks maken we ruim 47.000 eindgebruikers blij met ict. Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen?

Procescoaching


Je wilt bestaande processen optimaliseren

Je ontvangt maandelijks bezoek van één van onze procescoaches

Het resultaat continue procesverbetering in kleine haalbare stappen

Applicatiebeheer

 
Je wilt  het beheer van jouw TOPdesk uitbesteden

Je ontvangt applicatiebeheer van OGD
 
Het resultaat verstoringen en vragen lossen wij direct voor je op, wijzigingen in overleg

Advies


Je wilt technische expertise voor het oplossen van een concreet vraagstuk 

Je ontvangt antwoord op jouw vraag op basis van onze ervaring en best practices

Het resultaat meteen het juiste antwoord

Leg nu je vraag voor

bas-van-roon
Bas van Roon
Outsourcing Expert

Bespreek je vragen direct

Wil je meer weten? Of gelijk een OGD’er reserveren? Neem direct contact met ons op. Dat kan door ons te bellen op +31886532777, of ons te mailen door hieronder te klikken.