
Industrie
Chatbot David
In 2018 lanceerde onze Innovatieve Interne Startup de zelfgebouwde chatbot David, onder het motto ‘AI is the new normal’. Sindsdien staat David binnen de OGD-servicedesk klaar om gebruikers te helpen met troubleshooten of vragen. Waar nodig escaleert hij de vragen naar servicedeskmedewerkers.
Een continue verbeterloop voor de beste bot
De Startup begon met het ontwikkelen van een simpele bot om gebruikers te laten wennen aan een chatbot, en zelf inzicht te krijgen in de meest waardevolle features ervan. Met de eerste versie van de bot konden gebruikers vragen naar de status van hun lopende tickets bij de servicedesk. David reageerde in eerste instantie op zo'n verzoek met een link naar een webpage waar gebruikers de status konden inzien.
Daarna is het team de services van David gaan verbeteren. Al snel kregen gebruikers direct info over hun tickets, in plaats van een link. En konden zij David ook vragen om bepaalde acties uit te voeren, zoals het achterlaten van een opmerking bij een ticket. In de jaren daarna is het team de bot blijven uitbreiden en verbeteren, een leerzaam proces!

Ons aanbod
We bieden je het moderne werken in vier samenhangende oplossingen.
ogd.transformatie
Maak je bedrijfsdoelen en ambities waar. Met OGD.transformatie schakel je sneller en effectiever. We analyseren je processen en signaleren kansen voor optimalisatie. We realiseren een modern applicatielandschap dat precies bij jouw organisatie past. We vormen de juiste data-strategie en een passend securitybeleid. En samen transformeren we jullie werkwijzen waar nodig. Van een nieuwe data-architectuur tot medewerkers die als citizen developers innovatie in eigen hand nemen met het Microsoft Power Platform. Zo halen we het beste uit jouw organisatie.
ogd.werkzone
Laat je mensen maximaal effectief werken, terwijl de bedrijfsdata is beveiligd volgens de laatste standaarden. Een flexibele multicloud-architectuur zorgt voor een gestroomlijnde en intuïtieve digitale werkplek, waar medewerkers aan de slag gaan met de software en devices die bij hen passen. Zij zijn overal verbonden met collega’s en zetten data slim in binnen de best passende applicaties. Zo creëert de OGD.werkzone de stabiele basis en de continuïteit waarop jouw organisatie voortbouwt.
ogd.ervaring
Bied je medewerkers de beste technische ondersteuning, zodat zij snel en maximaal vooruit kunnen in hun werk. Of zij nu een technisch probleem hebben of alles uit hun ict-omgeving willen halen: wij helpen jouw mensen direct en effectief, volgens ons first time right-principe. Met op maar gemaakte trainingen en adoptietrajecten ontwikkelen zij zich verder en benutten zij ict-oplossingen optimaal. Zo vergroot hun doeltreffendheid en werkplezier.
ogd.professional
Haal snel de ict-ondersteuning in huis die jouw organisatie vooruit helpt. Met de OGD.professional heb je gegarandeerd de juiste persoon op de juiste plek, ook tijdens piekbelasting. Van starter tot interim manager, OGD’ers bieden on-site support op allerlei locaties en helpen je vooruit met de beste oplossingen en advies. Zodat jouw organisatie continue bedrijfscontinuïteit bereikt en maximale effectief is.

Verhalen

Legacy en industrie: Een remmende factor of onvermijdelijke bedrijfscontinuïteit?

Hier moet je op letten als je Device-as-a-Service overweegt

3 manieren om meer uit je data te halen | voor organisaties in de maakindustrie
