
Industrie
OGD
Service Mesh
In 2023 ontwikkelde OGD Service Mesh, een unieke AI-oplossing die de servicedesk helpt om problemen proactief op te lossen. De tool analyseert alle data uit de ict-omgeving en de data rond ict-problemen in TOPdesk, op basis van machine learning (ML). Vervolgens zoekt Service Mesh verbanden tussen deze data.
Verbeterde eindgebruikersondersteuning
Zo komt Service Mesh tot een probleemanalyse, inclusief standaard oplossingen. Dit versnelt en verbetert de eindgebruikersondersteuning. Bovendien bevordert dit het voorkomen van problemen: terugkerende problemen worden eerder gesignaleerd en geëlimineerd.
Slim inspelen op patronen
Een voorbeeld van het voorkomen van terugkerende problemen: wanneer X gebeurt in de omgeving, krijgt een gebruiker last van Y. Zo krijgt een eindgebruiker bijvoorbeeld last van performance problemen wanneer de harde schijf volloopt. Wanneer zoiets vaker gebeurt herkent Service Mesh dit patroon. De servicedesk kan vervolgens slim op dit soort patronen inspelen.

Ons aanbod
We bieden je het moderne werken in vier samenhangende oplossingen.
ogd.transformatie
Maak je bedrijfsdoelen en ambities waar. Met OGD.transformatie schakel je sneller en effectiever. We analyseren je processen en signaleren kansen voor optimalisatie. We realiseren een modern applicatielandschap dat precies bij jouw organisatie past. We vormen de juiste data-strategie en een passend securitybeleid. En samen transformeren we jullie werkwijzen waar nodig. Van een nieuwe data-architectuur tot medewerkers die als citizen developers innovatie in eigen hand nemen met het Microsoft Power Platform. Zo halen we het beste uit jouw organisatie.
ogd.werkzone
Laat je mensen maximaal effectief werken, terwijl de bedrijfsdata is beveiligd volgens de laatste standaarden. Een flexibele multicloud-architectuur zorgt voor een gestroomlijnde en intuïtieve digitale werkplek, waar medewerkers aan de slag gaan met de software en devices die bij hen passen. Zij zijn overal verbonden met collega’s en zetten data slim in binnen de best passende applicaties. Zo creëert de OGD.werkzone de stabiele basis en de continuïteit waarop jouw organisatie voortbouwt.
ogd.ervaring
Bied je medewerkers de beste technische ondersteuning, zodat zij snel en maximaal vooruit kunnen in hun werk. Of zij nu een technisch probleem hebben of alles uit hun ict-omgeving willen halen: wij helpen jouw mensen direct en effectief, volgens ons first time right-principe. Met op maar gemaakte trainingen en adoptietrajecten ontwikkelen zij zich verder en benutten zij ict-oplossingen optimaal. Zo vergroot hun doeltreffendheid en werkplezier.
ogd.professional
Haal snel de ict-ondersteuning in huis die jouw organisatie vooruit helpt. Met de OGD.professional heb je gegarandeerd de juiste persoon op de juiste plek, ook tijdens piekbelasting. Van starter tot interim manager, OGD’ers bieden on-site support op allerlei locaties en helpen je vooruit met de beste oplossingen en advies. Zodat jouw organisatie continue bedrijfscontinuïteit bereikt en maximale effectief is.

Verhalen

Legacy en industrie: Een remmende factor of onvermijdelijke bedrijfscontinuïteit?

Hier moet je op letten als je Device-as-a-Service overweegt

3 manieren om meer uit je data te halen | voor organisaties in de maakindustrie
